SOMMAR !!!!

Idag är det otäckt fint väder - på med shorts.
ska snart kila ner till state med the gaaang och hitta present till emil, fy så svårt.


igår var en jätte kul kväll - var ute och åt några stycken.
sen fest och beerpong, alla rökte på och jag är så duktig och står emot (alla andra tycker jag är konstig) eller egentligen tycker dom det är fascinerande och då erkänner alla att de egentligen också försöker trappar ner.
förlorade i beerpong, inte överraskad alls. - och att blir kallad Sweden var rätt smart tänkt av mig, då jag vart den enda internationella där, och mitt namn är UBERSVÅRT och uttala (tydligen?) .. så var det ju bara och köra på att "Sweden sucks in beerpong" eller helt random Sweden sucks! men vi kom fram till att alla amerikanare vill åka till Sverige, men att Norway suger istället.

vi kom fram till att alla är vackra i Sverige, att det är snö överallt och att älgar går runt som husdjur.

en liten plan vi har: är Evelina kvar här till hösten, så åker vi och hälsa på vårat fina Chicago en helg.
CHICAGO! <3 I love yooooou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback