MIDTERM <3

det är midterm på Santa Barbara och alla stressa ihjäl sig.
Jag har tur, som "bara" har två midterms, och en av dom ska vara påbörjad tills imorgon fick jag veta, auoch.
jag har också tur att mina midterms är inlämningar, och inte prov - älskar inlämningar mer.

somnade nog runt 4 inatt, inte kul kan jag tala om, låg och vred och vände och mådde illa.
vaknade upp nu med magvärk och lite mer illamående, inte nog med att det är den UNDERBARA veckan i månaden, utan också att min mage är den efterblivnaste på hela jorden - nu har ni fått den utläggningen!
- tur som fan att jag bara ha en lektion idag, så jag kan vila resten (eller sätta igång med plugg)
- drömde om en jävla massa spindlar inattt, inte läskigt, bara allmänt jävla märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback