Los Angeles.

första stoppet på vår resa i lördags var Los Angeles.
och jag gillar faktiskt inte alls Los Angeles längre, det är inte så himla skoj eller fancy.
jag tog som sagt första körningen ner till hotellet ... vi kikade in Walk of Fame, träffade Evelina på IHOP för lunch, såg hollywood skylten på nära håll och beverly hills skylten.

att köra från Los Angeles till Las Vegas var sjukt märkligt.
vi var med om ösregn, jätte jobbig dimma och solklart väder mitt i öknen.
det var grymt att köra ute i öknen, men jag kan lovar er - HELA Nevada och Arizona består av skiten, så efter sådär 5 timmar är det inte jätte skoj längre.

Men vi kom fram till Las Vegas, utan några skador .... fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback