Los Aaaaangeles.

Nu sitter vi på hotellet i Los Angeles.
jag tog första körningen ner mot L.A och highway 101, COOLT!
men dom kör som tokar här, men det var helt okej enkelt ändå! 
AS SKÖN OCH AS NICE BIL!

vad har vi gjort idag? vi har sett Walk of fame, förhäxad huset (jätte random, vi körde helt fel, och så ser jag Edgewar road och tänker vafan vad jag känner igen det? ÅH ÅH ÅH tänk tänk ... JAAA VILL NI SE FÖRHÄXADHUSET?! svänger höger direkt och där ligger det) 

Har nysit 7 gånger irad nu, blir tokig när som helst! på riktigt.
fick t.om byta och köra med Calle mitt i downtown, för jag nös och var så förkyld att jag knappt såg vägen.


FÖRRESTEN!!!: inte för att vara jobbig, men pappa! dom tog 1500 som Depost för bilen, som jag sen får tillbaka när jag lämnat tillbaka bilen, och 1500 var ju så mycket du förde över :(( så nu är jag LITE fattig (har 500 kronor) så om du orkar föra över 1000 nu? - så får du ju tillbaka 1500 när jag får tillbaka Deposten om en vecka!
så du förlorar inget på det, mer än 1500 i en vecka ... sen trilla de in på ditt konto igen! Bra för oss alla :)

IMORGON: LAS VEGAS BABY !!!!!!! ( och lite L.A igen)
och justja, idag anlände den: tröjan hela vägen från Landskrona, som Calle fixat, med HENKE LARSSONS autograf !!! JAAAA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback