HELO ROADTRIP!

igår var det fest på San Pascual, som varje helg ungefär, vi triggade igång Spring Break!



Sebbe, jag och Maya!

Vi hade det fantastiskt kul! Beerpong, biljardspel och fuck the dealer.
drog över till gänget på Cliff house senare, och spelade beerpong, åt mac&cheese, såg på hangover och somnade!

idag bestämde vi (Jag, Carl (albertsson), Helene och Matilda) att laga ihop något tillsammans.
då vi hade skit lite i kylen och Carl hade ännu mindre, men efter att ha sprungit mellan lägenheterna hittade vi Kyckling och Ris, jag stod för riset och som ni kan se, har jag lagat ris för ett HELT jävla kompani.
Jag kan laga ris, men har fan ingen känsla på ett ungefär vad som är mycket eller lite.
- MEN gott blev det, ohja!

nu håller jag på och packa, det är rätt dött i Santa Barbara nu, då alla har flytt till antagligen Mexico, Hawaii eller andra delar runtom USA.
Uppdatering kommer säkert någon gång i veckan - annars har ju vi en hel del och göra.
Los Angeles kommer bara blir ett litet tråkigt stopp, Las vegas kommer blir galet.
då Helene och deras gäng har bokat Sviten på 100 kvm på Bellagio! mitt framför Cesar Palace - COOLT.
plus att många av oss är över 21 !!!!!! - sen ta vi oss an Grand Canyon och San Francisco, och är hemma igen på Fredag!!!

HA DET BRA SVERIGE!! OCH CALIFORNIA, HELLLO NEVADA AND ARIZONA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback