a thought.

först och främst - jag somnar ALLTID med datorn i sängen när jag ser på film, så någon gång under natten vaknar jag av att den är igång, stänger av den och lägger bort den från sängen.

då är frågan: är det sjukt om man vaknar upp mitt inatten, hade tänkt stänga av datorn först, men en tanka går igenom huvudet om att "öppna facebook" JUST den tanken låter jätte smart i det läget, så jag öppna facebook, upptäcker, WOW 5 nya händelse, titta på dom och precis då upptäcker - vad fan är det jag håller på med?
vad är klockan? .. den visar 06:15 (tror mig, det tog mig 5 minuter och få ögonen i kontroll på klockan)
stänger ner datorn och somna om.

är facebook en sjukdom? trodde inte detta om mig alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback