a good day!


1.
Någon kan äntligen stava mitt namn rätt. (spegelvänt såklart)
2. jag fick ett hjärta dessutom.

får helt enkelt gå till starbucks lite oftare kanske, - nej hardly, dricka varm oboy är inte så jävla kul!

Har haft min intervju idag för Journalistiken.
jag och matilda åkte ut till Goleta för att möta upp Angela på ett Animal Center.
vi gick fel 100 gånger, tror vi gått minst en mil, HELT sant, vi var längst upp på Hollister, när vi fick vända.
och det är nog en mil, hela vägen upp och hela vägen ner.
- men hon var SUPER trevlig, jag fick super bra information, så jag är mer än nöjd!
så det kan blir en bra artikel, hon var verkligen världens trevligaste, och hon skjutsade oss till downtown efter de.

där jag och matilda hoppade av, åt mat, gick till starbucks och pratade skit, och finally är vi hemma.
ska renskriva hela journalistiken, och göra en försenad läxa, och två nya tills imorgon!

- SOVMORGON ÄR MIN VÄN! - ska kila över till caaalleballe (albertsson) och få lite hjälp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback