5 more to go!

2 läxor gjorda idag - himla fint, fått mycket gjort faktiskt.
men som sagt, det är fem stycken kvar! så nu påbörja jag den tredje! 
(med en liten paus, innan mina ögon blir fyrkantiga)

Bio ikväll, försöker tvinga mig till och se The Vow - får väl se om jag vinner den kampen!
- Justja, deklarerade idag, och fick se hur mycket skattepengar jag får - WIHO! det blev en heeeel del.
- känner också att min Lunch blev perfekt för mig - Bröd (gluten) smör (laktos) Ost (laktos) Mjölk (laktos)
Soppa (gluten och laktos) - PERFEKT!!!!

Las vegas har det rätt varmt just nu, 25-27 grader, YEAHJ! hoppas det håller i sig tills vi är där om ett par dagar!
- ena läxan här under, busenkelt, men nu börjar det åtminstone blir lite roligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback