fridaynight!

allt är större i USA - titta bara på smöret! sinnesjukt stor låda, håller nog hela vår tid här!

spenderat kvällen med Polisskolan, skitsnack, och jävligt mycket natthumor med sånthär.

ska försöka vara uppe ett tag idag hade jag tänkt mig, så jag kan sova lääänge imorgon istället.
ska blir kallt imorgon med, typ 16 grader - kommer frysa häcken av mig!

känns fan som jag varit här i evighet, men för en veckasen låg vi i LA och försökte somna och var äckligt jetlagade.
på ett sett bra att komma in i allt så fort, på ett annat lite tråkigt, för man vill ha saker och se fram emot, och jag hatar och känna mig fast! känns som att Maj är en evighet bort. - och sverige i maj? hur kul är det ändå.
om någon vecka fyller jag 21 och behöver inte tänka på att inte kunna gå överallt jag vill osv.
men känns verkligen som jag suttit här i Santa Barbara i minst ett år, även om jag fortfarande inte kan förstår att jag bor här ... i California, i USA! - det är rörigt helt enkelt!

men jag trivs, trivs som en kung! 
California är kung, santa barbara är tamigfan så jävla kung det bara kan blir!
och jag har börjat få en jävligt irriterande vagel i örat.

Mamma, vi skypar på lördag! så ser till att vara där NU på morgonen din tid, eller senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback