Framme i Santa barbara!

vi åt en ståtlig amerikansk frukost (bagels och äppeljuice typ)
vi beställde sen en taxi, som skulle ta oss till hollywood.
fram kommer istället en fet limo, som vi betalar 200 kronor för - för att behålla allt vårt bagage i 2 timmar, köra oss till hollywood, två timmar senare köra oss till stationen! - så jävla bra!

vi kom fram till Walk of fame, och det var lika bra och tråkigt som man förväntat sig.
gata upp, gata ner, och sen in i shoppingcentret för att se skylten.
- jag tappade även mitt objektiv i marken, men den funkar manuellt, och kameran är super!


jag tjatade om att se beatles, och den hade en liten egen rund hörna! wiiho.

fick lite virus under flygningen till New York.
ingen annan fick detta meddelandet, men såklart fick jag det! allt dog.

vi är framme i Santa Barbara, kommit till lägenheten!
sköna sängar, bra tvkanaler, bra internet, nära till fint folk.
våra roomies är på fest, bjöd med oss ... men nej, inte idag! dör ståendes av trötthet.

träffat ett litet svensk gäng nu ikväll, myst runt, skaffat amerikanskt nummer och mobil.
"Det billigaste skit ni har" - och jag fick en mobil och fria sms, för 350 kronor! SCORE.

imorgon kommer nog lite bilder upp från Santa Barbara.
skype imorgonkväll svensk tid, för den som vill! efter 18 tiden är jag säkert uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback