dag 1.

first day in school ... eller okej, en klass på två timmar.
satt och halvsov mest, för hade 50 asiater bredvid mig som snackade under heeeeela föreläsningen.
hade kunnat sparka hem dom till Kina igen!

men det var lugnt, är bara "pass/no pass"  vilket innebär att man inte får betyg, antagligen får man Pass, som är Godkänt, eller No Pass som är Icke Godkänt, och det innebär mest att dyka upp så får man Pass.
- så i vissa klasser får man inte betyg som A B C D och F, utan pass/no pass.

vid två tiden mötte jag upp Anna, och vi fikade fan fram till klockan blev halv 7, och vi kände oss övertrötta.
- lika dant imorgon - måste tvätta imorgon och städa! - nu ska jag somna så tidigt jag bara kan, däcka när som!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback