6 februari.

magonten (kan man säga magonten? det passar nu) - är tydligen magkatarr.
samma känsla tydligen (jag vet inte, då jag aldrig haft den här känslan förr)

har tagit tre Novalucol - det funkar inte ett dugg - förhoppningsvis funkar det kanon imorgon.
- jag ska stressa lite nu med diverse läxor, sen ska jag inte stressa en jäkla sekund till imorgon, inte en tanke jag ska göra.

Jag saknar dig Anton Cleasson! åhja, vad jag saknar dig just i denna sekund.
egentligen saknar jag varenda kotte hemifrån just nu, man skulle ta er alla och sätta er på ett flygplan hit.

på med lugn-musik, åh vad jag önskar jag hade förhäxad på min hårddisk! åh åh åh.
förhäxad gör mig gladast i världen, varje dag i 10 år har jag kikat på ett avsnitt, men jag tog inte med mina boxar.
det är såklart det är därför jag mår som jag gör ... jag behöver förhäxad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback