aaaaaaaaaaah!

somnade sent, upp tidigt - resultera i en dödstrött malin 10 på kvällen nu.

dagen bestod av att fixa körkort - jag fick ett poäng ifrån, såklart. (man får ha 6 fel)
och jag hade inte ens svarat på en av frågorna, och hon hade kryssat i den som fel?! jag glömde ju förfan.
anyway, i detta lilla land, har man ju tre gånger på sig, och dom får man lägga när man vill - så jag kila dit igen på tisdag och försöker när jag har mer tid - så det ska nog gå vägen! om man inte slarvar, vilket jag är expert på.
- om frågan är lång, så blir jag för rastlös!

vaknade inte alls på rätt sida idag, inte kul för de som var i närheten av mig!
men jag tog ett avbrott från det hela, och nu spendera jag kvällen i en tom lägenhet, med förhäxad som alltid gör mig på bra humör och en mamma som vägra logga in på skype, vad är din ursäkt? ;)
den mest chillaste fredagen i Santa Barbaras historia! och den satt RIKTIGT perfekt.
man tröttna så lätt på människor här, klara inte av att umgås med samma personer, inget personligt, bara att jag får nog relativt lätt, saknar de där hemma som vet när saker och ting räcker, och när det inte passar sig att beteer sig som 4 år gammal.

nej du mamma, jag dissar dig och sover istället!
efter melodifestivalen kan vi skypa?!!! antar du ska se det ;) efter 21-22 din tid iallafall!!! VIKTIGT SOM FAN!!!!!

om 3 månader står jag på svensk mark igen, känns som ingen tid alls! 
och nästa vecka har vi varit här i två månader, känns fortfarande som ingen tid alls.



ett skypesamtal med fluff kan göra ens dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback