a freaking good sunday.

vilken otroligt fin söndag, OTROLIGT jävla fin.
lördagen bjöd på mat, förfest här, och fest, och somna halvtidigt för att idag skulle ju Evelina komma(!!!)
gick ner till state och visste vilken resturang de satt på ... det blev såhär galet moment.
då jag såg henne, vinkade, hon såg mig och sprang!

för er som inte vet, så kom Evelina till Chicago när jag bodde där, och vi umgicks hela tiden enda till jag åkte hem!
och nu bor hon i Hollywood på hemligt uppdrag! - thats the story of us.

iallafall så visade jag dom runt på state street, stranden, skolan, vart jag bor, åt på sandbar.
pratade mycket chicago-skit och allmänt! - det hela var helt enkelt obeskrivligt fint!
och förhoppningsvis åker jag till Hollywood i helgen och ser hur hon har det i sitt place.

- annars har jag precis lämnat in 4 läxor, två stycken var tills midnatt, och de andra två till tisdag.
en sten släpptes från mina axlar!





här har vi oss två <3 tummen upp! always!





hoppas verkligen på L.A till helgen, behöver lämna SB lite grann!
annars kommer det fler tåg, Evelina stannar ju till Maj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback