sista inlägget för idag!

skypade 2 1/2 timme med Koskenkorva ikväll, yes, vi började 01:30 hennes tid, och avslutade 04:00.
kändes som tio minuter dock, mycket att prata om antar jag.
och mamma - öppna dörren när någon ringer på nästa gång?!! hämtar supernintendot ikväll, open the door!

lämnat in två läxor hittils, nu har jag en kvar att göra - flyter på bra ikväll tycker jag!
jag syndade med Journalistikläxan, skulle vart inlämnad idag på lektionen, men jag hann inte klart.
som tur var, vart det bara lite poäng, och jag kunde maila den senare.
vi jobbar på citat just nu, rätt tråkigt faktiskt, man kan ju det liksom bara ..
fick lyssna på ett tal med tiger woods, vad han gjorde mot Elin, sån bisarr historia - och så skulle vi skriva upp på tavlan något citat från videon, och hur exakt man skriver .. alla andra 7 fick dålig kritik utom min "yeah, yours is perfect, moving on"

skryta <3 nothing wrong at all. - i sverige ja, men inte här inte.

sprang över till lägenhet 123 (där calle och gustav bor) för att hämta tillbaka vår krydda.
ingen öppna, jag kliver in och ser sebastian (jerker) ligga och sova - tänker att vi hoppa på han!
- han öppna ögonen, titta på mig, säger sluta och rulla till andra sidan av soffan.
(tre timmar senare är han vaken och på facebook)

Jag:
aaaah, vad du sov gott innan?
sebbe: va? har du varit här?!
Jag: jag väckte ju fan dig?!
sebbe: ähh, sluta ljug.
Jag: fin blå filt och rutig tröja.
sebbe. VAA???!!!!! VAFAN!!! HAR DU VÄCKT MIG PÅ RIKTIGT ASSÅ?! minns ingenting!
Jag: hade ju kunnat stjäla allt i hela lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback