nässpray <3


jag har plågats i ett par dagar nu utan mitt svenska nässpray, det amerikanska nässprayet är inte alls som hemma.
detta är mer en tub man trycker i, inte som en spray liksom (hel vetenskap dethär) och det suger!
- men matilda hittade en nässpraysburk all the waaaay from sweden i sin väska, som jag får ha tills mitt paket kommer, JAAAAA! jag är så lycklig!!!

Vi har el och internet igen, tack gode gud!
imorgon ska vi vara på West Campus, WOHOO!! - självklart bor vi borta vid West Campus, men jag har alla lektioner lääääängst bort på East Campus, så får alltid gå sån jävla bit, men icke nu!!

ska sätta mig och plugga nu, så jag slipper tänka över det i helgen!! (:
multimedia är världens sämsta klass, TA ALDRIG DEN NI SOM PLUGGAR HÄR !! ALDRIG ALDRIG

/fine by me.

Kommentarer
Postat av: sofia

Men det finns ett amerikansk nässpray som faktiskt är bra. Det ser ut som ett vanligt svenskt nässpray och heter Vicks eller Viks. Förpackningen är typ orange med lite text m.m på. Det levde jag på under mitt år i USA! :)

2012-02-21 @ 13:11:27
URL: http://lettersfromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback