my very best friend.

min bästavän hade pratat om mig i veckan och sagt "jag saknar malin, hon är min bästavän"
ibland är det omöjligt och förstår vilket band vi två fick, det är svårt och förstår vilket intryck man gjort
på en liten 3åring, och som fortfarande minns en efter 4 månader!
Jag fick vara med om så mycket under deras år - 
det var jag som pottränade dom, jag som lärde dom tummen upp, lärde philippa skriva sitt första P, det var jag som tog dom ut första gången hand-i-hand, utan barnvagn! jag som satte upp regler lite hipp som happ, och de var helt enkelt tvugna att göra som jag sa - allt detta resultera i ett barn som saknar mig och tänker på mig fortfarande!

Gracie Clarkson - never forget me, pleaaaase <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback