Its going gooood here.

en liten update på hur det går i skolan kanske?

3 veckor har ju passerat, och vi har iallafall 2-3 läxor varje vecka i varje ämne.
och här betygsätts allting på samma dag, eller dagen efter själva inlämning) - det är inte som i gymnasiet då man ibland inte ens fick sina läxor/uppsatser tillbaka!

Multimedian är mest stressig, då hon har 3 uppsatser varje vecka och en eller två bilder till det.
men jag har fått 30/30 på 5 av sakerna och 23/25 på en - kändes lite surt med bara 23, var att jag missat en punkt på listan, lite klantigt.

Journalistiken har jag fått fullpott på allting jag lämnat in, vilket jag inte riktigt förstår, för behöver jobba på mitt ordförråd en hel del - men han är så snäll.

Fotoklassen har vi bara gjort två saker, där går det nästan för slött - men fullpott.

och Editing har vi gjort en massa småläxor, som jag börjar undrar när vi får de tillbaka.
annars har vi en lagom stor film som ska in om två veckor, så få börja sätta mig med den!
så det är så det går just nu - blir nog mer stressigt när alla de stora sakerna ska in.
nästa vecka har vi en 50 poängs-uppsats i journalistiken - aooouch, men det blir kul!
så det rullar på fint - nu ska jag göra två av uppsatserna till multimedian den här veckan!
NU ÄR DET HELG DESSSSUUUUTTTOMMM!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback