Helloooo Los Angeles!

theres kompis fanny har varit här i 2-3 veckor nu, och ska imorgon åka hem.
så vi drog ihop ett litet gäng och avslutade kvällen här hos oss med lekar och spel.

- imorgon runt halv tio tiden åker jag till Los Angeles, Evelina hämtar upp mig i North Hollywood.
så jag hoppas att allting gå som det ska och är i tid.
är livrädd för bussresan, för jag kommer verkligen mår kalas dåligt, men det får fan gå ändå!

kommer blir så JÄVLA skönt och slippa Santa Barbara för en helg.
hur underbart det än är, så är det för mycket svenskar och för mycket inavel här.
känns ibland som man hamnat på högstaidet och folk har huvudet under armen.
- förhoppningsvis är detta en tid för alla att växa upp och beteer sig som folk.


HA DET BRAAUU! jag kommer har det kung med Evelina, hoppas på superväder också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback