all done!

23:40 lämnade jag in alla läxorna!
fan 15 minuter till godo!

suttit heeeela dagen med det, förutom lite avbrott med mat som Helene (min roomie) hade lagat.
var så gott så jag ville dö! gustav tog tre portioner och mina rester, hur kan en så smal människa äta så mycket?!

imorgon ska jag påbörja resten av läxorna, har ett par till och göra.
inga stora alls, så dom är som en piss i nilen jämfört med den FETE stora jag haft nu.

nej fyfan, klockan är snart 01.00 och klockan står på 07:00.
lägger mig alldeles för sent, igår kom jag i säng halv 5 på morgonen.
men imorgon, åh herrejävlar, ska sova så JÄVLA tidigt att ni aldrig sätt någon sova tidigare förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback