tråkigaste inlägget i världen.

nu kommer det tråkigaste inlägget i världshistorian till min mamma (just för att hon är senil)
en matlista och en önskelista. - hur bra?

så, mat är viktigast, så den kommer först.

1. Lingongrova 
2. Rökt nötkött.
3. Saker till en fet jävla räkmacka på lördag.
4. Oboy.
5. Falukorv och makaroner.
6. Julmust - apotekarnas.
7. Nässpray (nasoferm från apoteket) 

- det var nog allt jag lyckats komma på som är viktigast i mitt liv. 

önskelista? - hur svårt som helst.
1. pengar (såklart)
2. en bra bok, om vi inte ha "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" där hemma, så gärna den, eller någon annan biografi, BARA biografier.
3. strumpor (korta och märkesstrumpor så de sitttttter)

det var nog det, ingen större önskelista iår, önskar mig en speciell väska ifs, som kanske behövs beställas. 
så pengar känns väl mest lämpligt. - och av farmor vill jag ha knäck, så tvinga henne göra det! och köttbullar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback