Live long and prosper.

haft en heldag med Lisa, vilket behövdes, inte nytt, men mer ovanligt.
behövde komma ut ur lägenheten så spenderat hela dagen i min gamla lägenhet med mina underbara i 117.
även om jag flyttade ifrån dom, så kan jag inte vara ifrån de allt för länge.

ikväll drog vi ihop spelkväll med folket där hemma, cluedo och say anything.
gå ut på att gissa vad den andra tänker, jag fick frågan om vad de skulle stå på min gravsten.
alla får gissa, och jag ha skrivit ner mitt svar - vilket skulle nog blir HÄJ!! eller Live long and prosper.
men jag få säga stolt att de känner mig väl, Lisa hade "ryck upp er för fan, vi ses snart"
och elin hade "see you suckers on the other side" - det känns som jag!

imorgon blir det ugång med Sandra, behöver tjejkvällar nu <3 likelikelike.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback