dö skrivare, dööö.

idag hade jag tänkt i lugn och ro, sätta mig och bygga ihop min portfolio i journalistiken.
(eftersom vi ha en skrivare hemma) så tänkte jag börja skriva ut nu ... funka skrivaren?
såklart den inte gör, - det stå att papper ha fastnat - my asssss!! 
- nu få jag snällt kila till bibblan och trängas bland alla andra tusen idioter. 
kommer ta evigheter, ÅH kan inte saker och ting bara fungera när de ska fungera?! 

det regnar inte längre åtminstone, soligt och vackert, kunde vart lite kallare faktiskt, men men!
ikväll ska jag baka en cheesecake, för imorgon ha min sista dag med lektioner. 
förresten så hittade jag mitt gamla körkort idag ... mitt amerikanska, det nya är fortf på vift, men nu ha jag ett åtminstone! - LITE sent.

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

kallar du mig idiot alltså? idiot kan du vara själv, sådeså! ;)

Svar: men det är fan gay och sitta i skolan och skriva ut :(((( !!! ;)
ottosson

2012-12-04 @ 01:26:29
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback