5 December.

började dagen med längsta skype-samtalet med mamma i världshistorian, men så fint.
min fina mamma, som jag längtar efter dig, speciellt bråka med dig <3

emma rusade in här direkt i ett samtal med Hertz.
vi upptäckte nämligen att de dragit 620 dollar för bilen, och INTE de 200 dollarna vi skulle betalat.
420 extra dollar? det är fan ingen små-summa, men fick ringa och behövde inte skälla direkt.
för hon i andra änden sa klart och tydligt att summan skulle vara 200, och det måste blivit ett fel.
hoppas bara de fixa det snabbt, ändå runt 3000 kronor som bara ligger och härja. BESVÄR!

ha tagit en långfika med emma nere på state, sista gången man fick se hennes nylle.
åh, vackra människa, samma humor, samma råa skämt - men vi syns till sommaren! 

igår hade jag mina sista lektioner, så nu är det vinterlov ... how lovely!
14 dagars semester ... (ska ju till skolan nästa vecka, men mest hejdå-fikor och mys)

snöa det hemma? eller vad är det för strunt jag hör? skärp er.
22 grader och sol ju?
 
btw - har ett hemligt projekt på gång, inte än, efter sommaren.
håll utkik, ni vet att när jag väl bestämt mig, se ske det också ;) thats all for now.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

NU DU MALIN SÅ HAR JAG TID! När vill du fika? När vill du ha utgång? ;)

Svar: JAAAAA!!!! NÄR SOM!! utgång i helgen?! jämt och ständigt :D
ottosson

2012-12-06 @ 02:00:00
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback