14 December.

då var det slut, fått mitt diplom från IBS - vi har haft våran lunch - otroligt fint och fin resturang.
efterätten var såklart godast, finns alltid rum för efterätt, så är det. 

igår blev det ännu mer mys hos lisa (många såna kvällar nu) 
lite nytt folk dessutom, hade otroligt trevligt, tills det fotbollssnack (som alltid) men hittade en som älskar henke lika mycket, så sådär mycket tjaffs blev det inte, märkligt nog.

ikväll skulle det blivit the hobbit, mest för att ... men känner inte för att lägga pengar på "mest för den sociala biten" - inga som helst tankar över den filmen så mja, det ser ut att bli en rejäl fest istället.
sista, sen åker folk från och med söndag. 

min vän, vilken kämpe du är, på torsdag kommer jag inte bara hem, utan din behandling är också över.
hur stort är inte detta? din behandling är över, aldrig mer Lund, aldrig mer. 
utan hår, utan kläder som passade för 2 årsedan, utan ork och utan styrka. (enligt dig)
så är du den som kämpat mest i hela världen, du är lika vacker som en prinsessa, och du är stark.
herregud, allt det du gått igenom, ett heeeelt jävla år med diagnosen och även om det ännu inte är riktigt över.
så kämpar du de sista 5 dagar som är kvar av behandlingen.
Jag saknar dig, och älskar våra konversationer.

"åh, som jag saknar dig, hur jag än mår på torsdag, så ska du komma hit, så ska du ligga bredvid mig i min säng och så ska jag få prata med dig, finaste du!! det gör så ont utan dig ... men nu ha jag tagit för mycket tabletter så nu däckar jag här ... ha en fin dag, och är någon dum så slå den jävlen <3"

haha, vänskapskärlek på högsta nivå. - vi syns snart min kämpe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback