1 December.

ett litet klipp nedanför när Born to run spelas, magiskt!
idag ha varit en otroligt seg dag, TRÖTT hela tiden.
vi drog ner mot Los Angeles, till Camarillo outlet och skulle kolla affärerna.
köpte mig ett par converse skor, en as snygg adidas tröja och ett par flagg-vimplar med olika lag på.
och åt milkshakes på johnny rocket. 

när vi skulle hyra bilen hade vi sagt vi ville ha GPS, men det fanns ingen när vi kom.
så vi fick ha bilen hela lördagen som ett förlåt från Hertz, vilket varit hur smidigt som helst, TACK HERTZ!
stor-handlat mat en sista gång, så imorgon lämnas bilen in.

det är December, denna månaden kommer vi hem - såg också första avsnittet av Greveholm (nya julkalendern)
jag är inte heeelt tagen, men helt okej får jag säga om de första avsnittet. 

veckan som kommer gå jag förövrigt bara på tisdagen, inte fy skam! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback