Puss.

önskar jag inte var jetlagad ett dugg.
alla kom över hit ikväll, tror vi var uppe mot 10 personer minst.
så himla trevliga och mysiga allihopa, och intresserade av Sverige, lite halv dumma frågor ibland som "hur är politiken i sverige?" - kan jag sånt? mja!

 
fick blir brunch med hans fader på morgonen innan vi drog och gjorde allt turistigt.
sen kom alla över, och skulle åka och kolla på "meteor shower" - typ stjärnfall fast eldbollar ;)
men jag var/är så jäkla trött att de fick fasen åka utan mig!
plus egen tid för min del, och få soooova! haha - snart ska jag nog få bot på min jetlag. 

nu kryper jag ner, slå på förhäxad och hoppas på att sova till 8 minst, då är det ju handbollsfinal!!!!
så sätt igång och vinn sverige!!!!!!
 

vad händer här näst förresten? imorgon vill jag bada och sola!!!!
måndag EMP i seattle (Rock-museum, vilket är det jag älskar, klassisk rock, Clapton, Hendrix osv)
och äta middag på kvällen med tjocka släkten - sen ha vi bara tisdag kvar, och sen dra jag vidare mot nästa stat!
- ska även från och med imorgon köra här .... vi ska få låna Jaymes pappas flickväns bil, som är med växel ... och eftersom 99procent av amerikanare inte kör det (så kan inte jayme) och hon vill bara låna ut den till mig som kör växel dagligen ... så have fun malin, men ha kört i både Las Vegas, Chicago, Los Angeles, San Francisco - då ska nog fasen Seattle gå, även om jag aldrig gjort det med växel!

- ännu en sak jag inte kan förstår, alla dessa platser jag fått besöka.
Seattle fanns aldrig på kartan att se innan, och det är kanske inte så mycket jag vill se här direkt, hade inga krav alls på stället, men det är väldigt rent och fint, lagom stort, så det blir mer mysigt än stressigt liksom.

om 10 dagar är det två årsedan jag begav mig ut på mitt första äventyr ....
förstår ni det? New York - New Jersey - Connecticut - Illinois - Wisconsin - Bangkok - Koh Chang - London - Exeter - Bristol - Manchester - Liverpool - Plymouth - Axminster - Los Angeles - San Francisco - Las Vegas - Santa Barbara - Grand Canyon - Seattle.

Det är galet - vad som ska hinnas med innan året är slut är San Diego, helt klart.
och försöka få in en liten tripp, kanske Hawaii eller något coolt i södra delarna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback