Mimosa!

 
 
 
 
 
 
 
MIMOSA! - 20 dollar för fri brunch, lunch och dricka i över 4 timmar! 
haft en kanon lördag, träffade ett skönt par på sådär 40-50 år som vi hängde med, as härliga! 

drog sen och slängde oss i poolen hela gänget och slutade med att vi alla somnade på vår terass.
beställt pizza, och utgång ikväll - det är ju trots allt sommarlov! 

 
Olle: är han inte snygg?!?!?
Jag: jo snygg är han!
Olle: men typ den snyggaste killen du sett i ditt liv?
Jag: jaa jo han var riktigt snygg.
Olle: JAG DÖÖÖÖR!!! så snygg.
 
Olle raggar killar och jag få vara smakråd, jag älskar att bo i 117!
och jacob sa innan vid poolen "tänk att vi alla är här igen, som vi var för tre månadersen"
åååh <3 Love.
 
mina fina änglar, kom tillbaka med er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback