Lång rapport.

Nu så är jag inkopplad på min dator, skönt!
känns alltid lite extra som hemma då, att kunna ha sitt eget!
ätit bagels och köpt dricka på starbucks - jag saknar svensk frukost!!!!!
somnade typ vid 9 igår och vaknade 6 klarpigg, så vi har mycket att ta ut av dagen :)

mamsen min, varför skulle vi prata på söndag? logga in nu så vi kan skypa :) väntar ett litet tag till.
men antar att du ska se handbollen, för de jäkla ska jag :) annars får vi ta lördag (imorgon) kl 18 din tid.
är nog uppe jäkligt tidigt nu i början :)  - om internet tillåter, det är RIKTIGT segt här må jag säga!
- när jag vaknade hade min kära bror ringt 4 gånger, tänkte att detta va viktigt så ringer upp - "oj jag glömde tidskillnaden" - ägge alltså! tur han är i norge så han inte kan få allt för mycket stryk! 

flyget gick så sakta, satt bredvid en jätte trevlig kille, så vi hade de roligt i 10 timmar.
tänk vad man lär känna någon på så kort tid, vet det mesta om hans liv nu känns det som! skönt ändå än att sitta bredvid någon sur ... nu kunde man röra sig lite som man ville, lägga benen på honom, slåss när man hade de tråkigt osv. 

och igår så sitter jag i soffan (ligger halvdöd) och så hör jag jayme säga "kom hit, kom och kolla vem som är här)
så tänkte jag åhnej, hälsa på hans vänner nu orkar jag inte ... så hör jag han skrika, "kolla vem jag har här"
tänkte vem fan? så ser jag Kaitlyn's ansikte, och hon skrika MAAALIN!!!! NÄR FAN KOM DU?!?!? 
så fick vi springa barfota genom asfalten båda två, ååh! - hon bodde uppe på Buena vista i våras, och är världens goaste människa! 

imorgon får ni nog lite bilduppdatering också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback