Happy birthday my best friend!

 
klockan har tickat över midnatt hemma i Sverige - det är alltså den 23 Augusti.
och för 21 årsedan föddes denna personen, och för 6 årsedan fick jag äran att lära känna honom.
Anton Filip Fluff Claesson - min bästavän genom alla tider.
Jag saknar dig så jag får ont i kroppen, och jag älskar dig precis lika mycket. 
försökte skypa idag, men internet (troligtvis hans) var så jävla kasst så det gick inte alls :( så less.
hade behövt lite anton-energi.

nu fick du ett inlägg, du är värd alla inlägg egentligen, så mycket betyder du.
vi syns nästa år min älskade! och Grattis på födelsedagen!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lön 9,185.66 inte så illa va augustilön 6dagar mer tror jag inte du jobbade puss mamma

2012-08-23 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback