Gratis lunch is king.

det blir inte Gavin Degraw idag - så sjukt dyrt så vi skippade de - plus att jag inte riktigt "vet" vem han är sådär, så känner inte för att betala så mycket för honom just! 
istället blir det utgång med tjejerna! (nu när vi flesta är 21) finally.

Gratis IBS-lunch idag vid stranden, så jävla nice.
i början av året så sa alla de gamla "åh gratis lunch" och man tänkte what? snåljåpar.
nu säger vi "gamla" GRATIS LUNCH! - man förstår varför nu.

Idag är det bara 5 dagar till Onsdag, och på Onsdag kommer min favorit person i hela världen!
- så otäck bild på nåt vis, efter vår mjölktävling i februari - samtidigt sjukt bra bild.
luktade mjölk i flera dagar efter (och jag trivs mycket bättre i brunt hår ha jag upptäckt) 
men nu var det ju inte om mjölk eller brunt hår, utan om pojkfan här under, WIE! 5 dagar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback