Fan snurrigt det blev

Det är inte bra och jobba nätter känner jag, så extra mycket tankar som snurra runt lika fort som te-kopparna på liseberg, just nu har jag panik, vad fan ska jag till santa barbara och göra? När alla jag umgicks med inte kommer tillbaka? Visst mina amerikanare kommer vara där men inte mina allra finaste? .... Jag flippa nog bara nu, insett att jag ska åka, nedräkningen står på 1 dag och jag lämnar Sverige för sjunde gången ... Jag borde vara van! Men man vänjer sig aldrig Jag saknar mitt liv i England, så lite bekymmer där fanns, att må så bra och känna sig så trygg och hemma .. Jag är rädd att de inte kommer kännas så någonsin igen? .... Eller tänker jag för mycket nu? Allt löser sig väl tillbaka i cali! Det gör det alltid....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kommer gå lika bra, som det alltid gör Malin :D

2012-08-07 @ 15:19:51
URL: http://Lingonveckan.webblogg.se
Postat av: Sofie

Hoppas att min kära bror kan ta hand om dig :) (eller du ta hand om honom kanske) haha

2012-08-07 @ 16:29:26
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback