a short update.

sån mysig liten kväll vi haft det. 
med mat, kortspel, skitsnack osv!
imorgon är sista dagen innan Ingela och Maria åker hem (olles kompisar) och jag tycker det är grymt sorgligt.
så vi har bokat bord på sandbar för 12 pers, som en lite hejdå middag, vad mysigt! 
ska möta upp lite gamla vänner från förra året också på fika, finally. kommer blir en fin dag imorgon.

alla har ju matproblem i vår lägenhet, jag är gluten, lisa är laktos (vilket jag också är, men få mest bara mjölkmage så skit i de) Olle tål inga grönsaker/frukter/bär typ. - så ingela och maria köpte en bok med glutenfritt, laktosfritt osv, så vi kan laga goda måltider som är bra för ALLLLLLA här inne! :) perfekt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Chicago har jag aldrig varit i så där kan jag inte uttala mig och i Cali har jag mest spenderat tid på Camp Pendelton och strandstäderna runt omkring (och några dagar i L.A. och San Diego så egentligen kan jag inte uttala mig så mycket om det heller. Seattle i mitt hjärta!

2012-08-21 @ 10:46:39
URL: http://annawk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback