24/8 - 4 månader till Julafton - dööö!

spenderade kvällen och natten ute i IV! fick äntligen träffa alexander igen! 
och en massa nytt! - "äntligen någon som pratar som mig" skrek alex när jag kom! yeahj, blekinge/småland <3

åkte hem vid tio i morsse till en lägenhet som såg ut som kriget, på riktigt ... 
hade även fått mail från vår hyresvärd om "fest i 117 igårkväll och de ska bli ett rejält snack typ"
inte mitt problem känner jag lite, då jag var långt iväg hela kvällen, visar sig att alla i lägenheten hade varit ute exakt kl 10, så de kärringarna snurra nog lite! 

min tatuering svider så in i helvete, och jag lyckas slå emot den hela tiden - men jag smörjer på och väntar på att dagarna ska gå tills det är läkt! (y) MEN värt smärtan, så fiiiin den är!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback