13/8.

 
dagen idag erbjöds middag med familjen på farmorn&farmors lyxbåt.
farmor&farfar är det dessutom (farmorn är svensk) så vi fick prata lite svenska, hon skulle bjudit på lutfisk men hon kunde inte hitta nåt (tur jag inte äter de)
 
 
 
 
 
även hur fint det än var på båten (med ett stort sovrum och två gästrum, Jaquzzi, två toaletter, ett fete kök osv - så mådde jag nästan illa av att bara stå på båten, haha! (jag som är så känslig)
men grymt coolt var det! 

imorgon är sista dagen, och då blir det museum, jaymes syrra kommer hem från cali, så hon ska haka på oss (mest troligt iaf) sen får jag packa ihop mina saker lite fint innan alia kör mig till flygplatsen 05:30!!! 
så snäll, jag som är 21 får köpa småbarnen alkohol istället som tack ;)


klockan är faktiskt lite över midnatt och jag är uppe, det börja bli tungt MEN ändå inte kanon jobbigt.
så jag börja nog vänja mig, sakta men säkert!

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Kul att du hänger i Seattle i några dagar, jag bodde där i ett år när jag jobbade som au pair (2006/2007) och har varit tillbaka fem gånger efter det (mestadels för att jag träffade min kära kille två veckor innan mitt år var slut, men det har funkat fint, med först två år på distans och för tre år sedan flyttade han till Sverige).

Hoppas du sett och gjort massor (såg att du varit vid Queen Anne och Space Needle i alla fall ;)

2012-08-14 @ 19:59:45
URL: http://annawk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback