weekend!

andrea: did you do the homework?
Jag: eehm ....
andrea: ska jag prata på danska istället?
Jag: jaa, nej jag ha inte gjort läxan, har du?!
andrea: nej .. blablablabla.
jag: eeehm, en gång till, LITE lugnare och enklare danska tack ;)
andrea: haha nej ... verben .. ? verb? var svårt.
Jag: JAA jag fattade ingenting av läxan, så du gjorde inte heller den?
andrea: haha nej sa ju de?!
Jag: aaa fuck danska!!

- men efter ett tag fick vi igång konversationen och hennes danska blev bra! 

- har precis avslutat ett skypesamtal med finaste anton.
det blir många såna i veckan nu för tiden, varannandag, en timme varje gång minst.
... nu ska jag kila till lektionen, sen ska jag och jayme äta thaimat ikväll, yeaaho! 
- ha en faaaantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback