lilla cajsa!

tror cajsa ska åka hit med 45 resväskor och inte förstår att hon kommer shoppa.

C: får man ha 23 kg?
Jag: yes.
C: då kan jag packa ännu mer!!
Jag: VARFÖR?! packar ur, du kommer hit med max 2 långklänningar, 2 shorts, några linnen, två skor, två bikini, ett par långbyxor och en hoddie.
C: VA?!? 
Jag: du kommer shoppa som ett as.
C: aaa oj, tur jag har dig, får nog packa om !! ... okej, plockat ut 4 tröjor, 2 shorts, en klänning och ett par skor, de är ändå obekväma!
Jag: du är dum-go!

Louise sover fortfarande, tror hon sovit i 14 timmar, sjukt med feber och ont i halsen, så hon få sova vidare.
faktiskt lite "skönt" för min del, betyder att jag kan plugga som en gnu utan att känna mig skyldig till att ha henne här, om ni förstår. - på tisdag kommer allt ha lugnat ner sig, men tills dess.

1. En hemsida ska in i multimedian idag om Walter Benjamin.
2. En Breaking News story ska in på måndag i Journalistiken (ska gå på presskonferans imorgon)
3. Två Photoshop-uppgifter ska vara klara till tisdag.
3. Min finals i Editing ska vara klar på tisdag.

SÅ NU SÄTTER VI IGÅNG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback