Ibland får man sakna alla där hemma.

efter min tid i Chicago hade jag gått upp 9 kilo - då hade jag vart i USA i 7 veckor.
nu har jag varit här i 3 månader och i helgen vägde jag mig för första gången! Jag har gått ner ett kilo.
trots min dumma mage som hatar maten här, och lite för lite träning, så går det ju bra!


Igår saknade jag mina finaste lite, saknade anton, saknade sofia, saknade sara håkansson, sara koskenkorva, saknade jakob, osv ... och att vakna upp till antons fina ord på skype om att han tänker på mig varje gång Big bang intro't kommer, eller varje gång vi hör "what are words" så tänker vi på varandra - our song!



så stiliga vi var - 5 år av vänskap, 5 år av världens finaste vänskap! - du är den bästa som finns min vackraste vän, Anton "fluff" Filip Claesson! Jag älskar dig 56 varv runt jorden och tillbaka, och jag saknar dig så det gör ont i själen, saknar att åka hem till dig, slå på Big bang theory som är vårt program, slåss, äta ostbågar, bråka om att jag inte få röra din dator med mina virushänder, ut och köra en runda, bråka om vilka låtar som ska spelas, "INGEN ELDKVARN!!!" - men åh, jag slå på Eldkvarn lite då&då, bara för att få tänka på dig och tänka på våra roliga stunder ihop! - Sann vänskap kan vi bara kalla det, sann sann sann vänskap!



mina finaste tjejer, de finaste som finns!
åh vad jag saknar er, och till helgen är de båda två nere i Ronneby och ordna ett skype samtal, vi tre ihop.
direkt jag behöver dom, så finns dom där som ett skott in på internet och snacka skit.
9 år av vänskap, 9 år ... kan inte förstår det, att vi alla tre träffades samtidigt ihop, efter 6an.
och att vi klickade direkt, och aldrig en enda gång bråkat, aldrig en enda gång varit arga på varandra.
inte ens en liten fight, hur många bästavänner har inte det? 

så himla olika som vi är, borde vi haft så sjukt många bråk!
det finns ingen likhet mellan oss whatsoever, mer än att vi faktiskt är super lika när vi är tillsammans.
noll gemensamma intressen, hur kan ett sånt vänskap-förhållande hålla? We will last forever, forever and ever.



denna är ju rätt underbar också, kosken ser ut som hon ska mörda mig, och jag är allmänt lycklig.
finaste, vad jag saknar dig, vi har inte sett sen i somras, jag flyttade till england, du upp till jävla strängnäs.
när vi väl var hemma så mådde du inte bra, och jag hade ont i magen konstant, en liten strulig vinter helt enkelt.
vi gick i samma klass i två år innan vi ens började prata med varandra.
jag tycker du var as konstig, och säkert as dryg! haha - så fel det blev, och om jag bara kan minnas varför vi började umgås? på nåt jävla vänster gjorde vi det, och så bra det blev, du vart ju inte sådär super konstig, och dryg var du ju faktiskt inte heller! ;) - jag saknar dig varje dag, och jag ha skypat med dig mer än någon annan under min tid här, jag finns alltid här när du behöver mig, hur mycket skit du än ska gå igenom, så gå vi igenom det ihop.

Jakob Hedlund, det finns inte ord! mer än att jag saknar din konstiga humor, och jag älskar dig för att du är så galen i Star Wars! - <3

ni ser ju bara vilka fina vänner jag har? vilken tur jag ha haft som få finnas i deras liv.
vilken tur jag har att alla kommer vara hemma i Ronneby när jag landar så att jag slipper vänta med att få hålla om er allihopa innan ni alla flyr från Ronneby igen (vilket ni gör rätt i).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback