such a good day.

vilken bra dag jag har haft idag!
somnade skitsent inatt, så ha snittat 3 timmar sömn per dygn nu i 4 nätter! 
låg en choklad på sängen när jag kom hem, som finaste helene hade lagt där <3.
och när skype loggas in, får jag 10 meddelanden på raken och såhär står det ....

Anton Claesson: JAG ÄR DIN ENDA FRAM TILL DEN 6 AUGUSTI !!!
Anton Claesson: JAG ÄR DIN ENDA FRAM TILL DEN 6 AUGUSTI !!!
Anton Claesson: JAG ÄR DIN ENDA FRAM TILL DEN 6 AUGUSTI !!!
Anton Claesson: JAG ÄR DIN ENDA FRAM TILL DEN 6 AUGUSTI !!!
Anton Claesson: JAG ÄR DIN ENDA FRAM TILL DEN 6 AUGUSTI !!!

från början var det så att han skulle jobba i Stockholm hela sommaren, men nu blir det från och med den 6 Aug.
Jag kommer få umgås med min bästavän HELA sommaren nästintill? sommaren 2011 i repris <3 bästa!
- det är fortfarande lika hett ute, glömmer dricka mycket vatten och om en månad befinner vi oss i skolan och ha avslutning, och imorgon om en månad är vi påväg till Los Angeles, det gå fort nu .....


kul och läsa vad jag skrev i Maj förra året, då jag kom hem från england.
"åh, äntligen fått träffa fluff (anton) igen, världens bästa, åh åh så fint!!!!
och jag har haft en hel dag med håkansson och en hel dag med kosken, och seglat med jakob!!! life's good"

kan lova att inte mycket kommer vara ändrat när jag träffa mina fina i Maj.
kommer hoppa upp i håkanssons famn, kommer springa in i antons bamsekramar.
Sommaren 2012 - Jag är fan redo!!!!!

Kommentarer
Postat av: Briitta

Men du måste avvara en helg eller så till mig. Visst? (:

2012-04-19 @ 20:46:45
URL: http://briittas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback