sommarjobb!!!!!

eftersom jag nu är på sluttampen i min läxa, och ville döda mig själv för att jag är ute i sista sekund.
så fick jag ett glädjande besked, min chef för mitt sommarjobb har svarat "inga problem, skicka ut brev i nästa vecka" - även om inte brevet har kommit, och även fast jag står med på lönelistan, och fått svar från chefen, så vågar man inte hoppas förens brevet trilla ner i lådan.

sommaren är räddad! - annars hade jag faktiskt nästan stannat kvar här.
har man inget jobb i ronneby, så kan man lika väl gräva ner sig, även på sommaren!
hade jag gått runt utan jobb där de andra resterande 9 månaderna hade jag absolut skjutit mig själv.

Just det: pappsen, orka du besikta min bil tills jag kommer hem i Maj? :) så den är reeeedo och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback