SATURDAY!!!

Varje år i Santa Barbara (Isla Vista) så är det Floatopia!
"strandfest" med DJ's osv osv osv.
så det är bara all in idag, solen skiner, jag är taggad, alla läxor är gjorda, så avslappningsnivån är hög!
12.000 är rekord, fan mer än Siestafestivalen!

så nu kör vi, ha en fin lördag allihopa, I know I will!


- tänker på mina vänner i Chicago idag, (som dock knappt är kvar i Chicago, men som var när jag var där)
Evelina, Annie, Jennifer, Ludvig, Julia, Meggie, Anja, Cecile, emelie, Majken, Su!
just nu pratar jag med ludvig, och under den lilla tid vi umgicks så lärde vi känna varandra utan och innan, att skypa med honom och få höra hans roliga dialekt och veta att han finns där med skitsnack och bara ha någon utanför denna lilla SB-bubblan, men ändå inne i USA-bubblan. en liten trygghet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback