Louise är här !!!!

Louise är här! jag hade feber hela natten, så sov ingenting! 
hade en lektion, fick 200 av 200 på min multimedia .. som jag ändå var sen med, så skrev hon "tänkte ge dig minus 5 för sen inlämning" men det va så bra, så du får full pott - JAAA där får man skryta! fint fint fint.

köpt halsfluss-medicin och huvudvärkstabletter och fan vet allt, så halsen är super lite bättre.
Har visat lollo runt det mesta, state, skolan, och nu blir det fest, måste visa henne allt det också ;)

Louise: det känns som jag är påväg till Jekyll&Hyde med dig i ronneby nu!!!
Jag: ELLER HUR?! känns som jag är i kristianstad eller nåt med dig!!

två årsen vi sågs i ronneby och kristanstad, men känns som allt hände igår.
Louise har bott i USA enda sen dess, och känns som hon åkte igår .. själv känns det som USA För två årsedan hände för 3829 årsen, eftersom jag hunnit med lite andra resor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback