ingen kärlek till denna dag.

ont i halsen igår ... idag mer halsfluss, kan knappt röra på mandlarna utan att de gör ont.
får blir en runda till sjuksystern imorgonbitti om det inte släppt då! röööv.
det är dagar som denna då man längtar hem till sin säng, sin mamma, god svensk mat, och bara kunna dö ut.
fast jag tror faktiskt jag hade varit mer rastlös hemma ändå, man gnäller ju bara mest vad man än gör!

moodle funkar inte, moodle är skolans databas där alla läxor, kurser osv ligger.

och jag hade behövt kolla min breaking-news för journalistiken som är IMORGON! - och så funkar de inte?
har läxor och göra också för den delen, så sjukt irriterande, haft problem med de i två dagar nu. what can i do.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback