great day!

en ny video - del två om vår lilla resa!!

Idag har jag och matilda för en gångs skull unnat oss lite kläder och saker.
vi köpte 7 parfymer .. det var 7 stycken för 35 dollar! och så hade matilda 10 dollar rabatt!
så vi delade på det, lite bodylotion, köpte en klänning, en tröja och ett par jeans.
- behövde verkligen det nu, iallafall ett par jeans! 

sen drog vi upp till starbucks och få gratis dricka av Jayme! (that cute swedish girl) fick jag! haha.
anyway, jag har ju problem med att skriva ut R, och när de inte ska vara R, så skriver jag R.
så nu har matilda haft genomgång om ett får och att få, på koppen till höger.
hon har ju t.om gjort en ritning.

haft en himla fin dag iallafall, det behövdes.
snart kommer nog carl och emil över för snowroller - älskar den filmen! filmer från 80-90tal i sverige är fiiiina!

skickade mail till min chef i sommar också, hoppas på jobb!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Äntligen en blogg jag letat efter! :) Blir roligt att börja följa ditt liv på andra sidan jorden! :)

2012-04-05 @ 21:38:59
URL: http://melindasdays.blogspot.se/
Postat av: Melinda

Jag vill åka dit såklart. som au pair, men det blir nte förräns om kanske 2 år. Men jag älskar att läsa om landet. Hur man lever där och vad man gör på dagarna! :)

2012-04-06 @ 08:32:34
URL: http://melindasdays.blogspot.se/
Postat av: Sofie

Haha så jækla rolig video! Och jag satt på jobbet nær jag tittade på den, så har vi ett system att nær någon får salg så går man fram och plingar på en klocka och hela salen applåderar. Och det var någon som plingade precis nær ni hittade en bensinstation, så alla applåderade samtidigt som ni kunde tanka, haha, lite kul syntes jeg!

2012-04-11 @ 14:03:57
URL: http://lingonveckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback