antibiotika <3 I love you.

jag och louise kilade till skolsystern här.
hon tittade mig i halsen och konstanerade direkt "ojdå, här såg de inte bra ut"
inte mycket snack om saken, hon tog fram antibiotika direkt och gav mig för 10 dagar, morgon och kväll.
tänk om en skolsyster i sverige hade den möjligheten, haha! 
- fick betala 60 kronor för allting, i sverige kosta ju själva besöket 120 kr, så jag är nöjd.

så idag ska jag nog mest slappa, louise och helene övar italienska, så jag ska sova lite nu, haha! 
lite osis att allt detta kommer nu i det sista, louise, finals, cajsa osv. - men det löser sig alltid tillslut! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra med lite medicin.tänk nu på att alkohol inte är så bra kombination puss o kram va rädd om dej Mamma

2012-04-27 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback