1 April.

A på min midterm i Multimedian, woho!

det är söndag, imorgon är det skola igen, läxorna börja trilla in.
jag har precis avslutat ett långt och fint skypesamtal med Briitta, åh vad jag saknar den tjejen!
igår var vi på fest i San Pascual, tess och gustav kom hem från New York, så jag och Helene kokade ihop lite överraskning med tårta och mat, eller ja, jag dekorerade tårtan och skalade tomaterna till maten ....

nu får det blir till att plugga på denna nedrans journalistiken, om katterna som jag gjorde för hundra årsen.
få expert-hjälp lite senare av Jayme, thank god! så engelskan är i sin ordning!

- nästa månad kommer jag hem, få panik av bara tanken.

Kommentarer
Postat av: Briitta

<3 !

2012-04-02 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback