Weeekkeeeennnd!

it's weeeekeeeeend !!!

skönt - men har haft en slapp jobb dag som vanligt.
vid ett tiden var jag så trött, så jag sa till ungarna att underhålla sig själva lite, för jag däcka när som helst.
haha och dom börja sjunga för mig och pussa mig på kinden.
- somnade nämligen inte förens 4-5 inatt heller, BLIR GALEN!

Jag:
did you have a good night sleep?
Philippa: no, gracie kept crying.
Gracie: yes i did!!
Jag: why?
Gracie: there were spiders in my bed !! and spider webb.
Jag: so you had a nightmare? - what did you do with the spiders?
Gracie: mummy took them out in the garden!

men nu är det helg, ska träffa tre svenskor inne i Exeter imorgon.
Söndag ska jag träffa en tysk och en svensk i Yeovil, blir nog superfint det! (:
nu ska jag ta en tupplur, GOTT !!! vad mer är gott? LÖNING, svensk lön och engelsk lön, finnemang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback