amazing day!

Jag har haft en kanon söndag.
Hannah (familjens nästa aupair från tyskland) - var här idag i 4 timmar och hälsade på.
hon hade super engelska och var super trevlig, så det blir nog kanon det här!
men jag stannade inte hela tiden, åkte istället till Yeovil, och mötte upp dessa två.
Mathilda och Melanie, en svensk och en tysk, ni kan nog gissa vilken som är vem.
hur fina människor som helst, och skönt och prata engelska med unga människor, haha!
blev lite fika, skitsnack och sådär.

visste ni att tidslinjen i skolan när de plugga historia i tyskland BÖRJA med hitler?
vi börja typ med 400f.kr och medeltiden, osv, men där BÖRJA den på 1900talet.
och att östsidan och västsidan fortfarande hatar varandra? - intressant som fan tycker jag! (:
innan Hannah kom idag frågade alan mig om han var tvungen att visa sin bästa sida.
eller om det var bäst och gömma sig?
men han var duktig, han skämtade lite om att Hannah åt för mycket, haha.
och när jag visade henne mitt rum, kom han in och snodde min choklad och sprang ut igen.
men jag tror hon gillade honom, haha


detta hemska då? - juletider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback