tisdagar suger!

slut för idag, tack för idag! 
varför är tisdagen den värsta dagen?
- inte alls för att ungarna varit jobbiga eller nåt, dom ha varit som änglar.
men tisdagar har nog alltid varit så satikens jävla drygt.
måndagen är ändå att man typ acceptera att det är en ny vecka, men tisdagen så har det riktigt slått en och man vill ha helg FÖRALLTID! - typ.

men ungarna ha varit kanon, målat fötterna, kilat till parken, bakat kakor, lekt i bäcken, osv.
jag bad om att jobba 3 timmar i sträck också så jag slutar lite tidigare, mycket skönare.

hela vintern, hela våren, sommaren - har varit GUDOMLIGT väder här, soligt, varmt som fan.
men jag räknade ändå med att hösten skulle nog vara rätt tragisk.
jag tror FAN det ha regnat varje sekund sen jag kom hit, och det är så gråmulet, inte en enda stråle av sol kommer igenom. - döda hösten och vintern.

20 september? - känns som det är idag Viggo fyller år? min brorsungeeee!! men jag kan ha fel, däremot känns det som något händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback