ooops, MY BAD!

Jag tyckte de var LITE konstigt när jag ansökte om att det inte gick och välja "foto&journalism" någonstans.
men tänkte väl att "nåväl, när papperna kommer sen, så står det väl där" - jag har fortfarande inte hittat någonstans om det programet, och ingenstans står det om någon intervju - jag och Matilda började jämföra våra papper och visat sig att jag har fått hälften av allt, och hon har helt annorlunda papper än jag.

- visar sig också att jag ansökt om fel - jag har ansökt till SBCC men till kurser.
inte Foto&journalistik - tack godegud så har inte tiden för ansökningen gått ut, så jag ska ringa dom i all världens hast på måndag och fixa till detta, de bör bara kunna skriva in det och skicka lite nya papper så att säga.
- ORKA verkligen inte krångla! - bara att hoppas jag inte missat en plats nu pga det klantiga misstaget.
allt kommer ju ta hundra gånger så längre tid om de ska behöva skicka om allting - och jag vill VERKLIGEN vara klar innan England!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback